21 Ocak 2016

SUFFLE TARİFİ


Sufle Tarifi

Çikolatalı Sufle Nasıl Yapılır
Peynirli Sufle Tarifi
 Suffle diğer adı ile ırmak kek görüntüsü ile ve lezzeti ile seratin hormonlarınızı depreştirecek güzellikte.Adı gibi sizde kendiniz bu mutluluk ırmağına bırakıverin..
Bu aralar suffle moda Blogger dostlarımın bloglarında instagramda ve facebook sayfalarında sıkca görür oldum.Ve ben de bu kervana katıldım 


Ve yapılışı hakkında minik bir slayt hazırladım

SUFLE (IRMAK KEK)
Malzemeler
  • 150 gr.bitter çikolata
  • 50 gr.tereyagi (yaklaşık 1 yemek kaşığı)
  • 1/2 çay bardağı şeker (azaltabilirsiniz)
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 1 cimcik tuz
  • 2 yemek kaşığı un (yumurta büyüklüğüne göre değişir)
  • 2 yumurta (büyük boy)

Yapılışı
  • Fırını 200 derede ısıtin.
  • Tereyağı ve çikolataları benmari usulü eritin(ben mikrodalgada eritiyorum şefler duymasin.) 
  • Yumurta ve şekeri iyice çırpın. İçine minicik tuz ve 1/2 cay bardagi seker, katbonati unu koyup çırpın. 
  • Benmari erittiginiz çikolatayi karışima ekleyip karıştırın.Firin kaplarini iyiceeee tereyağı ile yaglayip karışımı kaplara koyun 6-7 dk pişirin. 
Afiyet olsun. ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder